Dobíjení předplaceného internetu

Zjištění aktuálního stavu kreditu nebo čerpání balíčků dat

Tyto informace naleznete v internetové Samoobsluze (samoobsluha.ufon.cz) nebo na www.mujufon.cz. Nezapomeňte, prosím, že pro zobrazení informací na www.mujufon.cz musí být váš modem připojený.

Způsob dobití kreditu/balíčků dat

  • Platební kartou přes zabezpečenou bránu 
  • Převodem na účet

Postup pro dobití kreditu/balíčků dat

Zadejte číslo pro dobíjení vašeho modemu a zvolte si výši kreditu či balíček dat pro dobíjení. Poté vyberte způsob úhrady zvolené služby a postupujte podle návodu. V případě využití bankovního převodu zadejte přesnou částku ceny balíčku. Pokud chcete dobít např. balíček 1 GB, zadejte do bankovního příkazu částku 299 Kč. 

Upozornění: Bankovní převod z účtu na účet může trvat 1 pracovní den až několik kalendářních dní v závislosti na víkendech a svátcích. Pokud je váš kredit či datový limit téměř vyčerpán, doporučujeme vám zvolit raději úhradu platební kartou.