Dobíjení předplaceného internetu

Zjištění aktuálního stavu kreditu nebo čerpání balíčků dat

Tyto informace naleznete v internetové Samoobsluze (samoobsluha.nordictelecom.cz) nebo na www.muj.nordictelecom.cz. Nezapomeňte, prosím, že pro zobrazení informací na www.muj.nordictelecom.cz musí být váš modem připojený.

Způsob dobití kreditu/balíčků dat

  • Platební kartou přes zabezpečenou bránu 
  • Převodem na účet

Postup pro dobití kreditu/balíčků dat

Zadejte číslo pro dobíjení vašeho modemu a zvolte si výši kreditu či balíček dat pro dobíjení. Poté vyberte způsob úhrady zvolené služby a postupujte podle návodu. V případě využití bankovního převodu zadejte přesnou částku ceny balíčku. Pokud chcete dobít např. balíček 1 GB, zadejte do bankovního příkazu částku 299 Kč. 

Upozornění: Bankovní převod z účtu na účet může trvat 1 pracovní den až několik kalendářních dní v závislosti na víkendech a svátcích. Pokud je váš kredit či datový limit téměř vyčerpán, doporučujeme vám zvolit raději úhradu platební kartou.  

 

Vážený zákazníku, aktuální odkaz pro dobíjení předplaceného internetu naleznete na www.nordictelecom.cz. Odkaz na stránkách www.ufon.cz již není podporován.

Děkujeme za pochopení

Air Telecom 

 

 
 
Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Souhlasím další informace