Přenesení čísla


Pevná linka

  •  
     

    Co potřebujete k přenosu čísla?

    V případě, že chcete přenést pevné číslo:

    • Jméno současného operátora
    • Telefonní číslo, které chcete do naší sítě přenést
    • Referenční číslo (vaše zákaznické číslo u stávajícího operátora)

    V případě objednání nové služby

    • Vaše údaje (uvedené na současné smlouvě)
    • Současná instalační adresa
    • Fyzické osoby: trvalé bydliště, číslo občanského průkazu, rodné číslo
    • Fyzické osoby podnikatelé: trvalé bydliště, číslo občanského průkazu, rodné číslo, IČ, místo podnikání
    • Právnické osoby: sídlo firmy, IČ
     
     
     
  •  
     

    Jak přenos probíhá?

    • Uzavřeme s vámi smlouvu a zašleme vám na vaši adresu formulář pro přenos čísla CAF. Formulář můžete také vyplnit na značkové prodejně.
    • Formulář vyplňte, podepište a zašlete na adresu Zákaznické centrum Air Telecom, P. O. Box 116, 130 11 Praha 3, nebo ho můžete předat na značkové prodejně.
    • Přenos čísla trvá 4 pracovní dny od data doručení žádosti o přenos – formuláře CAF , pokud si nebudete přát nastavit datum portace na pozdější termín.
    • V den portace může nastat krátké přerušení služby, způsobené odpojením od současného poskytovatele a připojením čísla do naší sítě. Toto přerušení by nemělo trvat déle než 3 hodiny
     
     
     

Mobilní číslo

  •  
     

    Co potřebujete k přenosu čísla?

    V případě, že chcete přenést mobilní číslo:

    • Jméno současného poskytovatele

      Telefonní číslo, které chcete do naší sítě přenést

      Číslo výpovědi opouštěného poskytovatele (ČVOP)

      ČVOP – tento čtrnáctimístný identifikátor platné výpovědi vám vygeneruje a bezodkladně sdělí váš současný poskytovatel na základě platně podané výpovědi. ČVOP slouží k autorizaci přenosu mobilního telefonního čísla.

      Čísla lze portovat z/do jakékoliv mobilní sítě v ČR, včetně virtuálních operátorů.

    V případě objednání nové služby:

    • Vaše údaje (uvedené na současné smlouvě)
    • Fyzické osoby: trvalé bydliště, číslo občanského průkazu, rodné číslo
    • Fyzické osoby podnikatelé: trvalé bydliště, číslo občanského průkazu, rodné číslo, IČ, místo podnikání
    • Právnické osoby: sídlo firmy, IČ 

     

     

     

     

     
     
     
  •  
     

    Jak přenos probíhá?

    1. Uzavřeme s vámi smlouvu a přijmeme žádost o přenos čísla.

    2. Jakmile nám předáte ČVOP, odešleme opouštěnému operátorovi objednávku na přenesení čísla.

    3. Přenos čísla trvá 4 pracovní dny od data doručení ČVOP, pokud si nebudete přát nastavit datum portace na pozdější termín.

    4. V den portace může nastat krátké přerušení služby, způsobené odpojením od současného poskytovatele a připojením čísla do naší sítě. Toto přerušení by nemělo trvat déle než 3 hodiny.

     
     
     

 

Transparentnost cen při volání na přenesená mobilní čísla