Zákaznická podpora

 
 
  Najít odpověď  

Nejčastější dotazy

  •  
     

    Chci k vám přenést telefonní číslo, jak dlouho to potrvá?

    Ano, je to možné a to jak u pevné linky, tak i mobilního telefonu.

    Přenos čísla trvá 4 pracovní dny od data doručení žádosti o přenos (CAF) nebo od nahlášení platného čísla ČVOP.

    Podrobný návod k přenesení čísla naleznete zde.

     
     
     
  •  
     

    Kde si mohu objednat vaše služby?

     
     
     
  •  
     

    Jakým způsobem můžu aktivovat pevnou linku?

    Nové telefonní číslo:

    • na Zákaznické lince (v hlasovém automatu nebo přímo s operátorem)
    • v samoobsluze
    • pokud službu neaktivujete výše uvedenými způsoby dojde k automatické aktivaci do tří pracovních dnů od obdržení zásilky

    Vaše původní telefonní číslo:

    Nejdříve musí dojít k přenesení vašeho původního telefonního čísla do naší sítě. Od chvíle doručení formuláře pro přenos (CAF) bude číslo přeneseno do čtyř pracovních dnů. O průběhu přenášení budete informování sms zprávou. K aktivaci služby dojde v okamžiku přenesení čísla.

    Podrobný návod k přenesení čísla naleznete zde.

     

     
     
     
  •  
     

    Jakým způsobem mi budou doručovány faktury za služby?

    Faktury je možné doručovat:

    • e-mailem (zdarma)
    • poštou (poplatek viz ceník)
    • stažením v Samoobsluze (zdarma). Zároveň dostanete SMS se všemi platebními údaji na vámi uvedený kontaktní telefon.
     
     
     
  •  
     

    Jak mohu hradit moje služby?

    Paušální službu můžete hradit čtyřmi způsoby:

    • Složenkou
    • Bankovním převodem (nedoporučujeme trvalý příkaz z důvodu změny variabilního symbolu u každé faktury)
    • Inkasem (při zadávání uveďte pouze specifický symbol, pokud to banka umožňuje)
    • Sipem  – lze hradit pouze služby CDMA (stačí uvést vaše Spojovací číslo na zákaznické lince)

     

    Předplacená služba Internet na kredit:

    Jak zjistit stav kreditu a jak kredit dobít?

    Stav kreditu zjistíte, pokud se z U:fona připojíte na www.mujufon.cz. Dobít kredit můžete jednoduše v sekci Dobíjení kreditu, a to buď platební kartou (dobito do deseti minut) nebo převodem na účet (kredit bude připsán do dvou pracovních dní).

     
     
     
  •  
     

    Které služby mohu u U:fona pořídit?

    U:fon nabízí rychlý a levný mobilní internet (např. internet do notebooků), bezdrátovou pevnou linku a digitální vysílačky. Také je poskytovatelem služeb v síti s nejběžnějším standardem GSM.

    Jeho služeb využívají desítky tisíc zákazníků. U:fon je na trhu již od roku 2007.

     
     
     


Nenašli jste odpověď na svoji otázku? Napište nám

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Údaje označené * hvězdičkou jsou povinné

  Odeslat  

Na vaše dotazy odpovíme v nejbližším možném termínu.